Szkoła Podstawowa im. Władysława Ciasia w Regnowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.spregnow.pl.
Strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Joanna Jakubiak-Grzyb
Na podstawie Art.18.(1-6): Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
Na podstawie Art.18.7: W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.
Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Do budynku szkoły można wejść wejściem głównym ogólnodostępnym oraz wejściem bocznym (od strony przedszkola) przez drzwi zewnętrzne o szerokości odpowiedniej dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Korytarzem prowadzącym od wejścia głównego można dostać się do kancelarii dyrektora szkoły, sekretariatu, bibliotek, toalet oraz sali świetlicowej. Korytarzem od wejścia bocznego można dostać się do tzw. części przedszkolnej oraz części sportowej (sala gimnastyczna, toalety i szatnie). Korytarze posiadają szerokości przystosowane do osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Na pierwsze piętro budynku prowadzą schody. Wszystkie schody znajdujące się w budynku posiadają zamontowane barierki. Początek i koniec schodów oznakowany jest taśmą w jaskrawym kolorze.
W budynku nie ma windy.
Do wejścia głównego i bocznego do budynku prowadzą pochylnie przeznaczone dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Brak platform.
Na parkingu brak wydzielonego oznakowanego miejsca dla osób niepełnosprawnych.
Brak komunikatu p prawie wstępu z psem asystującym.
Brak informacji głosowych.
Brak pętli indukcyjnych.
Brak tłumacza migowego.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025